KLIK SINI UNTUK MEMBANTU / CLICK HERE ON HOW TO SUPPORT

Friday, October 2, 2015

PASAR MALAM DI TAMAN PUNCAK JALIL (PUJ1)

Entah macam mana balik dari rumah kawan di kawasan Taman Puncak Jalil, singgah sebentar ke Pasar Malam di PUJ1 setelah diberitahu oleh kenalan bahawa disitu terdapat PASAR MALAM. Walaupun pernah berulang alik di kawasan itu tidak pernah pulak tahu bahawa ada aktiviti PASAR MALAM.

Apa yang boleh dikatakan bahawa kawasan rangkuman PASAR MALAM PUJ1 ini agak kecil dan seperti tiada sambutan dari peniaga. Sama ada mereka tidak tahu kewujudan PASAR MALAM PUJ1 atau tidak berminat.

Tak sempat untuk ambil gambar keseluruhan PASAR MALAM PUJ1 sebab anak-anak macam tak terkawal setiap kali ke PASAR MALAM, jadi hanya dapat ambil sebahagian sahaja.

PASAR MALAM PUJ1 beroperasi pada hari JUMAAT dan ianya dibawah seliaan Majlis Perbandaran Subang Jaya (sebelum ini dibawah lesen komuniti setempat).


















4 comments:

  1. bro, pasar malam di sini masih ada ke?~
    start jam berapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih ada lagi kalau tak silap. Mula berniaga jam 5 petang ke atas.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Selamat sejahtera.

    Saya murid dari University Kebangsaan Malaysia Bangi ingin ajak sesiapa sahaja yang berminat untuk berniaga sempenan karnival Multicultural. November 10 jam pukul 4pm hingga 11pm. Sesiapa yang berminat boleh ws i 0103658648. Tidak perlu bayar rent ke apa2 profit semua milik kamu.

    ReplyDelete